Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van uw pakket. Mochten er vragen zijn over uw pakket, neem gerust contact op met ons en wij helpen u graag verder.

Verzendproces
Het verzendproces van Unboxme verloopt via de onderstaande stappen:

  1. Uw bestelling wordt verzameld en zorgvuldig ingepakt in onze magazijn;
  2. Uw bestelling wordt netjes en goed verpakt incl. alle leuke gratis samples;
  3. Uw bestelling wordt samen met andere bestellingen afgegeven aan de door u gekozen pakketdienst;
  4. Uw bestelling wordt bezorgt op het door u opgegeven afleveradres;
    Of uw bestelling wordt bezorgt op het door u gekozen PostNL ophaalpunt, let op! U dient uzelf te legitimeren.

Controleer direct na ontvangst van de bestelling of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. Bij beschadiging, graag een vorm van bewijs (beeldmateriaal) door te sturen naar ons.


Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma, de verzendbevestiging (klantenservice@unboxme.nl) kan daardoor in de spam box terecht zijn gekomen. Wij adviseren u uw spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Controleer ook altijd of u de juiste email had ingevoerd. 

Alternatief adres bestelling
U kunt uw bestelling op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Onder ‘mijn adresgegevens’ heeft u de mogelijkheid om uw factuuradres en afleveradres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer uw bestelling te laten bezorgen bij u thuis en de volgende keer op het kantoor of bij uw partner om hem / haar te verassen. Als u uw bestelling bij u op het kantoor laat afleveren, zorg er dan voor dat u het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult.

Missende artikelen bij bestelling
In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder. Hou uw order nummer bij de hand wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.

Verkeerd artikel ontvangen
In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft ontvangen die u niet heeft besteld dan kunt u het beste contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder.

Bestelling niet ontvangen
Heeft uw pakket nog niet ontvangen? Raadpleeg uw Track & Trace code bij de vervoerder. Is uw pakket ook niet traceerbaar? Neem dan zsm contact met ons op, wij helpen u graag verder. Voor een correcte en probleemloze aflevering, controleer altijd of het adres juist is ingevuld.

Verkeerde adres ingevuld
Een verkeerde adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, vaak kunnen wij dit nog voor u aanpassen. Indien uw pakket met de bezorger al onder weg is, dan kunnen wij helaas niks meer doen dan afwachten.

Indien het pakket geretourneerd wordt, is het mogelijk om het pakket opnieuw voor u op te sturen. De verzendkosten van de opnieuw heenzenden zal in rekening worden gebracht. Bij annuleren van een geretourneerde zending wegens onjuist adres, zullen wij het bedrag excl. verzendkosten voor u crediteren.

Bedenktijd
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Cosmetische en skincare producten kunnen vanwege hygiënische redenen na verbruik niet geretourneerd worden.

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,99 per pakket binnen Nederland, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (samples, sheet masker en free gift) en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Ga voorzichtig om met het product en ontstaat er schade, dan bent u mogelijk aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@unboxme.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten
Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in een optimale staat aan te leveren.  Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@unboxme.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.