Meest gestelde vragen 

 

Uit welke type beauty boxen kan ik kiezen? 

Wat leuk dat je een beauty box wilt proberen! We hebben verschillende typen en voor ieder portemonnee een interessante aanbieding. Onze beauty boxen beginnen vanaf €39,50 en bij ieder beauty box worden gratis producten en of samples toegevoegd! 

 

Kan ik ook losse producten kopen? 

Jazeker, wij bieden een ruim assortiment aan van cosmetica en skin care producten. Losse producten verzenden wij uiteraard in een mooie Unboxme beauty box. Als verassing plaatsen wij daar nog enkele testers in zodat je kennis kunt maken met al onze volledige assortiment. 

 

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten bij een bestelling boven € 39,- zijn gratis binnen Nederland en België. Onder de €39,- zijn de verzendkosten  € 3,99. Voor verzending naar Duitsland vragen wij €3,99 verzendkosten. 

 

Page Break 

Mijn bestelling 

 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verstuurd is? 

 

Zodra jouw  bestelling onderweg is ontvang jij automatisch een email van onze klantenservice en postbezorger! Je kan tevens via mijn account inloggen om je bestelling te volgen.  

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling? 

 

Hopelijk kunnen wij iets doen zodat je jouw bestelling niet hoeft te annuleren? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@unboxme.nl of bellen met de klantenservice. Geef de bestelling aan die je wilt annuleren. Hierna versturen wij een bevestigings e-mail om je te laten weten dat jouw bestelling geannuleerd is.  

 

Als de annulering niet gelukt is komt dit omdat de bestelling al klaar wordt gemaakt voor de bezorging. Producten die op voorraad zijn verwerken wij zo snel mogelijk zodat die zo snel mogelijk bij jou aankomen.  

Bekijk onze retourbeleid om je verder te helpen je bestelling terug te sturen.  

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling incorrect is? 

 

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij het bestellen! Geen probleem, je kan je bestelling annuleren in mijn account. Selecteer dan het relevante product en / of beauty boxen en kies de annulering optie. Hierna versturen wij een bevestigings e-mail om je te laten weten dat jouw bestelling geannuleerd is. 

 

Als annuleren niet meer mogelijk is kan je altijd nog de relevante producten naar ons terug sturen. Bekijk ons  retourbeleid om te kijken hoe dit moet.  Je kan altijd de klantenservice een berichtje sturen in mijn account. 

 

 

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen? 

 

Dat spijt ons! Soms kunnen er dingen fout gaan, maar maak je geen zorgen. Stuur ons alsjeblieft een berichtje via mijn account 

Wij hebben van jou het volgende nodig: 

  1. Bestelling nummer
  2. Product dat fout is ontvangen
  3. Product dat je besteld hebt. 

Zodra we je bericht bekeken hebben sturen we een e-mail terug met een oplossing.  

 

 

 

 

Page BreakBetalingen 

 

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen bij Unboxme? 

 

Wij bieden de mogelijkheid om eerst jouw bestelling te ontvangen en indien tevreden te betalen. Zodoende bieden wij onze klanten de volgende onlinebetalingsmethodes aan om ervoor te zorgen dat onze klanten met gemak kunnen genieten van onze prachtige producten.  

  • Ideal 
  • Klarna – After pay 
  • Visa  
  • Mastercard 
  • Maestro 
  • Overschrijving  

 

 

Waar zijn de Algemene Voorwaarden van Unboxme? 

 

Zie onze Algemene Voorwaarden. 

 

Wat is de Privacybeleid van Unboxme? 

 

Zie onze Privacybeleid. 

 

Page Break 

Mijn Account 

 

Hoe schrijf ik mij uit voor de marketingmails? 

 

Als je geen e-mails meer wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en promoties, kan je uitschrijven in jouw eigen account. Je kan het ons tevens laten weten door een email te versturen aan klantenservice@unboxme.nl 

 

Het lukt mij niet om in te loggen in mijn account? 

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan simpelweg op “Wachtwoord vergeten?” en we sturen je een mailtje om een nieuw wachtwoord aan te maken. 
Het kan ook zijn dat er een typfoutje staat in je e-mailadres, of misschien zit er een foutje in het systeem. Stuur anders een e-mail naar klantenservice@unboxme.nl met je volledige naam, e-mail en je telefoonnummer, dan regelen wij het voor je! 

 

Hoe neem ik contact op met Unboxme? 

Stuur ons een email naar klantenservice@unboxme.nl of bel ons op 013-2400049 tussen 09:00 en 17:00. We helpen je graag verder!